چه طول عمر بیمار است با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه طول عمر بیمار است با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه

طول عمر بیمار با مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست؟ مرحله 4 بیماری مزمن کلیه اغلب با یک سری از نشانه ها و عوارض، که ممکن است کیفیت زندگی بیمار و برخی از آنها ممکن است تحت تاثیر قرار بیماران در مورد طول عمر خود نگران همراه است.
همانطور که همه ما می دانیم، اگر سمت چپ به تنهایی، بیماری مزمن کلیه مرحله 4 را به مرحله پایانی بیماری کلیوی (ESRD) به سرعت تشدید کنند. هنگامی که ESRD رخ می دهد، بیماران ممکن است برای شروع دیالیز خود و یا انجام پیوند کلیه در آینده ای نزدیک. در مقابل، اگر بیماران را درمان موثر به موقع، بیماری مزمن کلیه مرحله 4 مرحله نهایی که کلیه می تواند با موفقیت معکوس شده است. هنگامی که مرحله 4 CKD معکوس شده است، طول عمر بیماران خواهد شد با موفقیت گسترش داده است.
به منظور دستیابی به این هدف، ما دوست داریم که به توصیه روش های زیر.
1. دنبال یک طرح رژیم غذایی سالم: خوردن سالم و صحیح می تواند کمک به مدیریت عوارض بیماری مزمن کلیوی و حفاظت از کلیه باقی مانده عملکرد بافت. اولیه مورد نیاز در رژیم غذایی کم سدیم می باشد، پروتئین، کم چربی، اسید چرب غیر اشباع بالا، و غیره. برنامه رژیم غذایی دقیق باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد.
2. کنترل مناسبی از عوارض مربوط به کلیه: کلیه اختلال می تواند بسیاری از مشکلات سلامتی، که برخی از آنها به نوبه خود بدتر بیماری های کلیوی به راحتی می شود. اگر شما پروتئینوری، فشار خون بالا، و یا برخی مشکلات دیگر، شما باید در داروهای صحیح را به آنها مدیریت به موقع.
3. نجات اختلال سلول های کلیه: با توسعه فن آوری دارویی، سلول اختلال کلیوی می تواند با موفقیت با کمک گرفتن دهان طب چینی و یا خارجی از طب چینی تعمیر. هنگامی که سطح عملکرد کلیه را افزایش می دهد، به این معنی آسیب کلیوی بیماران است معکوس و بیماران می توانند با دیگر کلیه ها خود زندگی می کنند.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: